Obchodní podmínky 

Provozovatelem internetového obchodu www.barvyduhy.cz je:

ing. Martin Talík

Teletín 48

257 44 Krňany

IČ: 47980133

Provozovatel není plátcem DPH.

 

1. Objednávání zboží

- Minimální částka objednávky není stanovena.

- Všechny ceny zboží uvedené v našem obchodě jsou konečné - včetně DPH.

- Veškeré objednávky provedené v našem obchodě přes objednávkový formulář, e-mailem, nebo telefonicky, jsou považovány za závazné, pokud není se zákazníkem dohodnuto jinak.

- Zákazník se před odesláním objednávky seznámí s Obchodními podmínkami internetového obchodu www.barvyduhy.cz a objednáním zboží stvrzuje, že s nimi souhlasí.

Nakupujete-li zboží vhazováním do košíku a objednáním přes objednávkový formulář, bude Vám  automaticky doručeno potvrzení o přijetí objednávky.

Pokud toto potvrzení na Vámi uvedený e-mail neobdržíte do několika minut, Vaše objednávka nebyla správně odeslána a nemůže být zrealizována.

 

2. Poštovné a balné pro ČR

Cena poštovného a balného:

1. při odběru zboží do 2.000.- Kč  v ČR a platbě předem na účet  je poštovné následující:

a) trička - Česká pošta 60,00 Kč
b) mikiny - Česká pošta 70,00 Kč
c) orgonity, meditační polštáře - Česká pošta 120,00 Kč
d) svíce - Česká pošta 90,00 Kč
e) Zásilkovna - 69,00 Kč (naše webové rozhraní bohužel neumožňuje i výběr konkrétní pobočky - tuto informaci je potřeba buď připsat do posledního kroku objednávky "Vzkaz prodejci" nebo ji následně vyřešíme prostřednictvím mailu či telefonicky).
f) kurýr - 100,00 Kč
g) osobní odběr Praha (jen po dohodě)

2. Při odběru zboží nad 2.000.- Kč je poštovné zdarma.

3. Při platbě dobírkou účtujeme vždy: 

a) 55.-Kč včetně DPH při doručení prostřednictvím České pošty
b) 25,- Kč včetně DPH při doručení prostřednictvím Zásilkovny

a to včetně DPH 

3. Vyřízení objednávky

Za vyřízení objednávky se považuje doba od obdržení závazné objednávky až po samotné vyexpedování objednaného zboží, tzn. předání zásilky doručiteli.

Doba vyřízení objednávky je zpravidla:

- 1 až 3 pracovní dny ode dne přijetí objednávky (je-li všechno objednané zboží skladem)

- v případě, že některé zboží není momentálně skladem, je zákazník co nejdříve informován, kdy pravděpodobně bude chybějící zboží k dispozici a může se sám rozhodnout, zdali vyčká, až bude jeho zásilka kompletní, nebo si vybere jiný podobný produkt, nebo objednávku zruší.

O vyřízení (expedici) objednávky je každý zákazník informován e-mailem. Není-li možné e-mail doručit z důvodu např. neuvedené nebo špatně uvedené e-mailové adresy, nebo z důvodu přeplněné e-mailové schránky zákazníka, je zákazník informován telefonicky, nebo prostřednictvím SMS.

 

4. Doručení zásilky

Vyřízením objednávky přechází Vaše zásilka do rukou České pošty, která zajišťuje její doručení.

Doba doručení zásilky závisí na rychlosti České pošty - u doporučené  zásilky je to zpravidla 1-2 dny.

Pokud po uplynutí 4 pracovních dní od obdržení informaci o odeslání zásilky neobdržíte zásilku nebo Oznámení o uložení zásilky do schránky, kontaktujte nás.

 

Při opakovaném zaslání z důvodu nevyzvednutí zásilky jsme nuceni Vám účtovat:

druhé poštovné v plné výši dle skutečných nákladů dle sazebníku České pošty za odeslanou zásilku.

Na Vaši žádost o opakované zaslání vyexpedujeme zásilku pouze při úhradě předem.

 

5. Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky zkontrolujte ihned vizuálně nepoškozenost zásilky.

Bude-li Vám zboží doručeno v poškozeném balení, zkontrolujte hned za přítomnosti doručitele obsah balíku.

Pokud bude některý z výrobků poškozen, sepište na místě s doručitelem reklamační lístek a informujte nás jakýmkoliv způsobem (telefonicky, mailem) o vzniklé situaci - viz. také reklamační řád - bod 11.

 

6. Úhrada zboží

Zboží je standardně zasíláno Českou poštou poté, co je zboží uhrazeno bankovním převodem.

Pokud chcete zboží poslat na dobírku, zvolte prosím tuto možnost v průběhu objednávky při dotazu na způsob dodání zboží.

Po uhrazení částky na náš účet Vám bude zboží obratem odesláno.

 

Při platbě bankovním převodem je možno zasílat peníze na následující bankovní účty:

a) účet vedený u FIO banky:

číslo účtu: 2400528057

kód banky: 2010

b) účet vedený u Raiffeisenbank:

číslo účtu: 264173001

kód banky: 5500

7. Posílání zboží na Slovensko a do ciziny

V případě zásilek na Slovensko a do ciziny se výše poštovného odvíjí od cen stanovených sazebníkem České pošty pro dodání do zahraničí.

Výše této částky roste s váhou zásilky a vzdáleností (zemí určení), kterou musí zásilka překonat.

Na Slovensko zasíláme zboží na dobírku i oproti platbě převodem.

Do ostatních států zboží na dobírku Česká pošta nezasílá a je proto nutné volit pouze platbu bankovním převodem.

 

9. Dodatečné doobjednání zboží nebo úpravy objednávky

Dodatečné úpravy již odeslané objednávky jsou možné buď na základě telefonické dohody na čísle: 721 102 282, nebo prostřednictvím e-mailu: renata.talikova@seznam.cz , úpravy je však možné provádět nejpozději do doby vyřízení (vyexpedování) Vaší zásilky.

 

10. Záruční podmínky

Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od data prodeje zboží.

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nevhodným zacházením nebo opotřebením zboží.

Záruka se nevztahuje na zboží poškozené dopravou (za toto poškození ručí dopravce – viz. bod 5 - Převzetí zásilky.

 

11. Reklamační řád

Zboží reklamovat dle stávajících platných norem:

- V případě doručení zboží v poškozeném balení postupujte dle ustanovení uvedených v bodě 5 - Převzetí zásilky.

- V případě jiné reklamace nás neprodleně kontaktujte telefonicky nebo e-mailem s uvedením popisu vady.

- Reklamaci vyřizujeme (kladně nebo záporně) nejpozději do lhůty dané zákonem (30 dnů). Po překročení této lhůty vzniká kupujícímu nárok na vrácení kupní částky.

Prodávající posuzuje reklamaci na základě pokynů stanovených výrobcem zboží a může jej proto také odeslat výrobci k odbornému posouzení.

 

12. Ochrana osobních dat

Vaše osobní údaje, které jste vyplnili při odesílání Vaší objednávky či dotazu, evidujeme jen pro vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí osobě.

Osobní údaje slouží pouze pro úspěšné vyřízení Vaší objednávky.

Jedinou výjimkou je e-mailová adresa, které se díky propojení na služby Zboží.cz a Heureka.cz odesílá společnostem Seznam.cz, a.s a Heureka Shopping s.r.o. za účelem kontaktování Zákazníků E-shopu s dotazníky spokojenosti s objednávkou a žádostí o hodnocení zboží zakoupeném v e-shopu provozovaném Provozovatelem.

Provozovatel  se zavazuje plnit veškeré povinnosti vyplývající správcům osobních údajů ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.